Regulamin Międzyprzedszkolnego Przeglądu Kolęd i Pastorałek
organizowanego w formie on-line

 „Rodzinne kolędowanie"

·         Organizatorem przeglądu jest Przedszkole Miejskie Nr 1 w Mielcu im. Kubusia Puchatka.

·         Celem konkursu jest integracja rodzin oraz podtrzymanie tradycji śpiewania kolęd.

·         Konkurs przeznaczony jest dla dzieci oraz ich rodzin (mama, tata, siostra, brat, babcia, dziadek).

·         Uczestnicy śpiewają jedną kolędę lub pastorałkę dowolnie przez siebie wybraną (maksymalnie 3 zwrotki) do podkładu muzycznego lub własnego akompaniamentu instrumentalnego. Nagranie kolędy/pastorałki w formacie pliku mp4 należy przesłać do organizatora przeglądu w wyznaczonym terminie.

·         Przy ocenie występu brane będzie pod uwagę zaangażowanie rodziny, pomysłowość (stroje, rekwizyty), dobór odpowiedniej kolędy (pastorałki) do możliwości wokalnych, własny akompaniament muzyczny oraz ogólne wrażenie artystyczne.

·         Nagranie z występem rodziny, wypełnioną kartę zgłoszeniową oraz potrzebne zgody
i oświadczenia (zał. Nr 1 – skan lub zdjęcie) należy przesłać mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 15.01.2021r.

·         Link do nagrania z występami wszystkich uczestników zostanie przesłany na adresy
e-mailowe uczestników przeglądu do dnia 31.01.2021r.

·         Pomysłowe i oryginalne występy rodzinne zostaną nagrodzone.

·         Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać:

w Przedszkolu Miejskim Nr 1 w Mielcu im. Kubusia Puchatka

ul. Mickiewicza 51, 39-300 Mielec

pod nr telefonu: (17) 787-46-80

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

ZAŁĄCZNIK 1

KARTA UCZESTNICTWA i ZGODY