W związku z godzinowym rozliczaniem czasu pobytu dziecka w przedszkolu w placówce obwiązują karty, które należy przykładać do czytnika zaraz po wejściu z dzieckiem do przedszkola oraz przy opuszczaniu budynku przez Państwa dziecko. W celu zamówienia karty należy wejść na stronę: edziecko.um.mielec.pl i zamówić wybraną przez Państwa liczbę kart (wg indywidualnych potrzeb).
Karty zostaną przesłane na adres przedszkola i przekazane Państwu po ich otrzymaniu.
Szczegóły dotyczące zamawiania kart W celu zamówienia kart zapisujących godziny wejścia i wyjścia z przedszkola należy: 1) wejść na stronę edziecko.um.mielec.pl 2) zalogować się Loginem jest PESEL Państwa dziecka, hasłem – 10 jedynek: 1111111111 (Hasło mogą Państwo zmienić przy pierwszym logowaniu) Na stronie znajdziecie też Państwo dodatkowe informacje na temat kart, proszę się z nimi zapoznać. 3) kliknąć na znaczek karty - dodawać do koszyka tyle kart, ile potrzebujemy 4) zaakceptować Regulamin 5) dokonać płatności za Karty (bezpośrednie przekierowanie) Karty zostaną przesłane na adres przedszkola i przekazane Państwu po ich dostarczeniu. Po otrzymaniu kart należy je aktywować - w tym celu trzeba ponownie zalogować się do systemu.
| ||
Zamawianie kart
- Szczegóły