W związku z godzinowym rozliczaniem czasu pobytu dziecka w przedszkolu w placówce obwiązują

karty, które należy przykładać do czytnika zaraz po wejściu z dzieckiem do przedszkola

oraz przy opuszczaniu budynku przez Państwa dziecko.

W celu zamówienia karty należy wejść na stronę:

edziecko.um.mielec.pl

i zamówić wybraną przez Państwa liczbę kart (wg indywidualnych potrzeb).

 

 Karty zostaną przesłane na adres przedszkola i przekazane Państwu po ich otrzymaniu.

 

Szczegóły dotyczące zamawiania kart

W celu zamówienia kart zapisujących godziny wejścia i wyjścia z przedszkola należy:

 1) wejść na stronę       edziecko.um.mielec.pl

 2)  zalogować się

Loginem jest PESEL Państwa dziecka

hasłem – 10 jedynek: 1111111111

(Hasło mogą Państwo zmienić przy pierwszym logowaniu)

 Na stronie znajdziecie też Państwo dodatkowe informacje na temat kart,

proszę się z nimi zapoznać.

 3)     kliknąć na znaczek karty - dodawać do koszyka tyle kart, ile potrzebujemy

 4)      zaakceptować Regulamin

5)      dokonać płatności za Karty (bezpośrednie przekierowanie)

 Karty zostaną przesłane na adres przedszkola i przekazane Państwu po ich dostarczeniu.

Po otrzymaniu kart należy je aktywować

- w tym celu trzeba ponownie zalogować się do systemu.